FANDOM

Obóz pomiędzy wzgórzami to miejsce na Wysypisku, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

W roku 2011 przybył tutaj Wasian który uciekając przez grupą ślepych psów wpadł w ślepy zaułek. Jego śladem podążył Najemnik Szrama, który potrzebował informacji na temat Kła, które bandyta posiadał. Główny bohater pomógł stalkerowi zabić mutanty, przybywając w samą porę, kiedy te szykowały się już do ataku. Po wszystkim stalker był cały i zdrów, Najemnik natomiast powędrował do Doliny Mroku.

OpisEdytuj

Obóz ten to miejsce bardzo niebezpieczne, zlokalizowane na wschodzie Wysypiska. W lokacji tej znaleźć można wiele anomalii oraz zwiększony poziom promieniowania, a także mutanty. Najczęściej występują tu Ślepe Psy, głównie w dużych watahach, dlatego też są bardzo niebezpieczne. 

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii miejsce to jest zajmowane przez mutanty, głównie ślepe psy. Bohater musi bardzo uważać przebywając w tej okolicy, bowiem ślepe psy w dużej grupie są śmiertelnie niebezpieczne. Innymi zagrożeniami są anomalie grawitacyjne oraz promieniowanie. Jeżeli wykonujemy zadanie polegające na zabiciu Bandytów w tej lokacji, pojawi się tu dwóch Bandytów. Po wykonaniu zadania nie będą się oni więcej pojawiać w tej lokacji.

Powiązane zadaniaEdytuj

Schowek SoC SchowkiEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

Najemnik Szrama przybywa do tego miejsca z zadaniem uzyskania informacji od Samotnika, Wasiana, na temat Kła. Stalker jednak miał nie lada kłopoty, ponieważ został przygwożdżony przez ślepe psy i nie mógł się wydostać z tego miejsca. Bohater musi pomóc stalkerowi zabić mutanty, dopiero wtedy uzyska od niego informacje. 

Powiązane zadaniaEdytuj