FANDOM

Obóz w wąwozie to miejsce w Dolinie Mroku, pojawiające się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

W miejscu tym stacjonował jeden z oddziałów Wolności nim utracono z nim kontakt. Było to podejrzane, szczególnie z uwagi na ostatnie ataki na wolność, dokonywane przez nieznanych sprawców. Wysłany na miejsce Najemnik Szrama znalazł tam tylko watahę Ślepych Psów, które jak mogło by się wydawać odpowiadają za zniszczenie tego posterunku. Z czasem dopiero okazało się, że za tymi zabójstwami stoją Najemnicy, mutanty znalazły się tam przez przypadek.

OpisEdytuj

To niewielkie obozowisko, umieszczone wewnątrz niewielkiego wąwozu. Znajdują się tam ciała czterech stalkerów z frakcji Wolność, którzy zginęli zaraz po wezwaniu wiadomości o ataku. Bohater po dotarciu na miejsce musi poradzić sobie z grupą Ślepych Psów, może też zebrać ekwipunek poległych żołnierzy. Poza tym w obozowisku nie ma niczego cennego.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Po aktywacji demo_record i udaniu się do obozu, można zauważyć, że nikt nie zaatakował punktu kontrolnego. Trupy stalkerów Wolności leżą tu od czasu, gdy Szrama pojawił się w Dolinie Mroku, a strzały z tego miejsca były tylko dźwiękami tła.
  • Początkowo może się wydawać, że za atakiem stoją Ślepe Psy. Mutanty jednak pojawiły się na miejscu przypadkowo.