FANDOM

„Przymknij się stary, a teraz słuchaj uważnie.”
— Pietrucha
Obozowisko grupy Pietruchy to lokacja pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

W 2012 roku oddział Pietruchy początkowo przebywał w Wiosce Kotów by następnie przenieść się w okolice mostu w kodronie do nowo utworzonego Obozu, skąd miał zaatakować bandytów na Stacji pojazdów. Tutaj oczekiwał na wsparcie, które miał przysłaać Wilk.

OpisEdytuj

Jest to bardzo prowizoryczny tymczasowy obóz zajmowany przez grupę Pietruchy. Nie ma tu ogniska, i gdyby nie stacjonujący stalkerzy, ciężko byłoby rozpoznać przeznaczenie tego miejsca.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Bohater został tu wysłany w celu likwidacji obozu bandytów oraz odzyskania pendriva z danymi dla Sidorowicza. Po przybyciu w to miejsce ma okazję porozmawiać z dowódcą oddziału. Po krótkiej rozmowie wprowadzającej w problematykę misji Naznaczony może wybrać czy chce atakować Bandytów razem z oddziałem, czy woli sam po cichu zająć się sprawą. W przypadku wybrania pierwszej opcji Grupa Pietruchy już tu nie powróci.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Jeżeli gracz zdecyduje się zaatakować sam, Stalkerzy pozostaną tu na zawsze.
  • Przed rozmową z Pietruchą, jego dwaj kompani nie pojawiają się na minimapie.
  • Dwaj pozostali stalkerzy z oddziału Pietruchy mają losowo generowane imiona.