FANDOM

Obozowisko przy opuszczonej fabryce w Dolinie Morku pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Nie jest znana data zbudowania obozowiska, ale obecność materiałów budowlanych może dowodzić, że było ono miejscem pobytu jakiejś grupy osób, być może Bandytów lub Samotników. Żadna z frakcji nie rościła sobie praw do tego miejsca, nie wiązały się z nim żadne zadania, ale warto zwrócić uwagę na fakt, że znajduje się tam schowek, co może oznaczać, że jacyś stalkerzy przebywali w obozowisku przed akcją drugiej części serii. 

OpisEdytuj

Jest to niewielkie obozowisko, składające się z jednego baraku, otoczone zniszczonym, betonowym płotem. Na miejscu można znaleźć wygasłe ognisko i materiały budowlane. Przeznaczenie obozowiska jest nieznane, nie jest ono zajmowane przez żadną frakcję, nie ma w nim również żadnych mutantów. Można w nim znaleźć jeden schowek, na który namiary można zdobyć z PDA bandytów lub samotników na terenie Doliny Mroku lub Wysypiska. Poza tym nie pełni ono żadnej istotnej roli.

Schowek SoC SchowkiEdytuj

  • Czasami w obozowisku mogą pojawić się Ślepe Psy, jest to jednak sporadyczna sytuacja, wynikająca z faktu, że mutanty te wędrują po każdym obszarze, na jakim się znajdują, nie pozostając zbyt długo w jednym miejscu. 
  • Niekiedy w obozowisku można natrafić na anomalię Trampolina lub Elektro, szczególnie w pobliżu schowka.