FANDOM

Ochroniarze Łukasza są postaciami występującymi w S.T.A.L.K.E.R: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Są to dwaj dobrze uzbrojeni członkowie Wolności, którzy chronią Łukasza, gdyż ten prawdopodobnie obawia się o swoje życie.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

To dwaj zawodowi Stalkerzy o losowo generowanych imionach, którzy służą Łukaszowi jako osobiści ochroniarze. Bohater nie może z nim porozmawiać, bo ci będą go spławiać za każdym razem. Jeśli Naznaczony wyjmie przy nich broń, oni również to zrobią i będą kazać ją schować. Jeśli Bohater tego nie zrobi, ci zaczną do niego strzelać. W przypadku zaatakowania bazy przez oddział Czachy ochroniarze ponoszą śmierć razem ze swoim dowódcą.

  • Jeśli bohater będzie miał dobre stosunki z Wolnością ochroniarze nie będą reagować na wyjmowanie przez niego broni.
  • W buildach Łukasz był strzeżony przez Kapetsa, Manovara i Kąta. Posiadali oni unikalny wygląd i osobowości. Kapets miał model Pawlika, podczas gdy dwaj pozostali mieli własne.
  • Jeśli Łukasz zostanie niepostrzeżenie zabity, jeden z ochroniarzy stanie w jego miejscu i będzie można z nim rozpocząć dialog. Jedyną opcją dialogową w takiej sytuacji jest "Na razie".