FANDOM

Oddział Sowa pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

HistoriaEdytuj

Oddział ten został wysłany w region elektrowni atomowej,  w ramach Operacji Monolit. Celem grupy było wyeliminowanie stalkerów frakcji Monolit uzbrojonych w karabiny snajperskie oraz karabiny Gaussa, którzy zestrzeliwali wojskowe śmigłowce. Trzej komandosi wylądowali na spadochronach na dachu Sarkofagu i podjęli walkę z monolitem, a następnie prawdopodobnie zginęli po emisji.

CharakterystykaEdytuj

Jest to niewielki oddział złożony z trzech żołnierzy, ulokowanych na dachu sarkofagu elektrowni atomowej. Celem żołnierzy jest walka z monolitem, głównie stalkerami uzbrojonymi w karabiny gaussa. Główny bohater może skorzystać z ich umiejętności, gdyż będą oni zabijać żołnierzy Monolitu, co ułatwi zadanie protagoniście. W trakcie rozgrywki będą oni sporadycznie nadawali komunikaty przez radio, jeden z nich określa siebie jak Sowa-3.

  • W pobliżu budynku z snajperami jest jeden z BTR zdolny do walki. Być może miał on zapewnić wsparcie snajperom.
  • Po zabiciu tych snajperów, w statystykach zostaną oni oznaczeni jako porucznicy.
  • Ta grupa w zasadzie nie boi się emisji, ponieważ na pewnej wysokości po prostu do nich nie dociera.