FANDOM

Oddział Generała Taczenki pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Oddział Taczenki zaginął w roku 2012 podczas wykonywania misji polegającej na poszukiwaniu cennych artefatków. W pewnym momencie kontakt z grupą się urwał i nikt nie był w stanie ustalić co stało się z grupą generała. Powinność szybko zaczęła wymyślać swoje teorie na temat losu Taczenki, niektórzy twierdzili, że powędrował do Prypeci, aby zdobyć artefakty, ale mimo to nadal nie byli pewni czy mają rację i plotki o jego losie krążyły nadal. Z czasem dało się usłyszeć nieznaną transmisję na wieży chłodniczej, jak się później okazało, była to wiadomość SOS od generala Taczenki, którego grupa utknęła w anomalii przestrzennej. Nikomu z grupy nie udało się przeżyć. Losy poszczególnych postaci można poznać po odsłuchaniu nagrania lidera grupy. 

Według nagrania Taczenki, Kosmach oszalał w Anomalii Przestrzenneji zabił dwie osoby, a na końcu siebie. Bunczuk został zabity przez Pułkownika Kosmacha. Według nagrania Taczenki, Chepurny znika z ich grupy, a reszta zakłada że znalazł wyjście. Ponieważ jednak zmarł w tej samej anomalii, co Generał Taczenko i jego oddział można przypuszczać, że albo uciekł w inną Anomalie Przestrzenną i został teleportowany z powrotem do poprzedniej, albo został uwięziony w innym wymiarze tej samej Anomalii Przestrzennej

CharakterystykaEdytuj

Oddział gen. Taczenki to grupa złożona z pięciu członków Powinności, dowodzona przez generała Taczenkę. Oddział ten wpadł w anomalię przestrzenną podczas swojej wędrówki przez Jupiter, próbowano wówczas wysyłać sygnały SOS, ale na nic się to zdało. Aby móc odnaleźć oddział generała Taczenki, trzeba iść w do miejsca, gdzie sygnał SOS się nasila, a nastepnie skorzystać z eksperymentalnego Detektora Swaróg. Wówczas anomalia aktywuje się i wyrzuci ciała martwych stalkerów na ziemię.

Członkowie oddziału gen. Taczenki:Edytuj

  • To dziwne, że grupa pięciu osób nosiła ze sobą ogólnie sześć karabinów szturmowych.
  • Zgodnie z nagraniem rzeczy broń Kosmacha, Bunczuka i Taczenki powinna zostać rozładowana do 1-3 naboje, gdyż oddawali oni strzały, znalezione w anomalii bronie jednak mają pełne magazynki. 
  • Anomalia może być aktywowana tylko przez Detektor Swaróg.