FANDOM

Oddział Kaznodziei to grupa pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

To duży oddział Monolitu dowodzony przez Kaznodzieję, który stacjonuje w Szpitalu w Prypeci. Spotkanie z nimi następuje podczas przechwycenia niezidentyfikowanej broni. Na początku trzech fanatyków wychodzi na podwórze. Po ich zabiciu Kapitan Tarasow rozkaże ich przeszukać, jednak nie będą mieli broni, gdy będą przeszukiwani. W tym momencie na dachu pojawia się Kaznodzieja, który jednym strzałem z Karabinu Gaussa zabija Starszego Sierżanta Morozowa. Ukrywając się w lewym budynku, Major Diegtiariow wraz z Wojskowymi rozpoczyna walkę z Monolitem. Podczas walki ginie Kaznodzieja, którego ciało wraz z Karabinem Gaussa spada na ziemię. W wyniku upadku Karabin Gaussa został zniszczony. Major Diegtiariow podnosi broń i oddział ewakuuje się ze Szpitala.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Można jednak od razu pobiec w prawe skrzydło i wybić większość stalkerów Monolitu, kiedy się modlą. Wtedy trzeba będzie zabić tylko Kaznodzieję i kilku innych bojowników jego oddziału.
  • Jeśli Major Diegtiariow przyjdzie do Szpitala przed podjęciem się zadania zdobycia niezidentyfikowanej broni, żadnego członka Monolitu nie będzie na miejscu.
  • Prawdopodobnie trzej Monolitianie zostali użyci jako przynęta, aby odwrócić uwagę Wojskowych i określić pozycję Morozowa, aby zasadzić na nich pułapkę. Jednak nie jest do końca jasne, w jaki sposób dowiedzieli się o ich przybyciu. Być może zwiadowcy Monolitu z daleka zdołali ich zauważyć i ostrzegli innych.