FANDOM

Odległe Gospodarstwo to miejsce w Magazynach Wojskowych, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Dalekie gospodarstwo to lokacja w północnej części Magazynów Wojskowych. Jest to niczym niewyróżniające się gospodarstwo jakich wiele w Zonie, znajduje się przy drodze prowadzącej do Posterunku Najemników. W okolicy można natrafić na stalkerów z inynch frakcji, a także na wiele mutantów, lokacja jednak nie pełni żadnej ważnej roli w fabułe, wiążą się z nią jednak niektóre zadania poboczne.

SoC Cień Czarnobyla

W części  pierwszej lokacja ta jest odwiedzana przez bohatera przy wykonywaniu zadania dla Łukasza, polegającego na zlikwidowania zdrajcy. Owym zdrajcą jest Pawlik, od którego informacje kupował Najemnik Ara. Bohater najpierw musi śledzić swój cel, aby odkryć tożsamość informatora, po ustaleniu kim jest natomiast likwiduje wszystkie cele. Poza tymi wydarzeniami z gospodarstwem nie wiążą się żadne ważne wydarzenia. Na końcu drogi swój obóz rozbili Najemnicy.

CNM Czyste Niebo

W drugiej części serii lokacja ta jest początkowo pusta, dopiero po pewnym czasie przybywają do niej Stalkerzy, którzy mogą zlecić bohaterowi kilka pobocznych zadań do wykonania. W pobliżu można natrafić na różne mutanty, np. Ślepe Psy czy rzadziej na Dziki. Sporadycznie można tam także spotkać Pijawkę, co może wynikać z faktu niewielkiej odległości jaka dzieli to miejsce od Wioski Pijawek. Niedaleko od gospodarstwa, idąć wzdłuż drogi w stronę Czerwonego Lasu, można natrafić na oddział Powinności, który ma tu swój posterunek.

  • We wcześniejszych bulidach gry, zadanie z Pawlikem jest dość trudne, ponieważ pobliskie stado mutantów może wejść na farmę i zabić go, zanim spotka się z Arą.
  • Na zachód od gospodarstwa znajduje się ciało Samotnika.
  • W domu pod łóżkiem można znaleźć Kombinezon Świt.

GaleriaEdytuj

SoC Cień Czarnobyla

CNM Czyste Niebo