FANDOM

Ognisko pod drzewem znajduje się w Kordonie, występują w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Ten niewielki obóz wygląda jak jedno z obozowisk Samotników, niedaleko posterunku wojskowego. Na miejscu można znaleźć tekstury zwłok jednego ze stalkerów, być może jest to samotnik zastrzelony z karabinu maszynowego, zainstalowanego w jednym z budynków na posterunków. Jak wiadomo, żołnierze otwierają ogień do każdego stalkera, bez ostrzeżenia. 

CNM Czyste NieboEdytuj

Obozowisko to jest pierwszym miejscem, przez jakie przechodzi Najemnik Szrama, przechodząc do Kordonu z Wielkich Bagien. Po drodze protagonista zostanie ostrzelany z karabinu maszynowego przez Wojskowych. Ognia karabinu można uniknąć dzięki odpowiednio sprawnemu poruszaniu się, a także wybraniu nakrótszej drogi wgłąb Kordonu. Najtrudniejszy jest początek, bowiem bohater po wyjściu z tunelu na Wielkie Bagna, musi schodzić z góry, poruszając się w prostej linii, dlatego też łatwo go trafić.

Powiązane zadaniaEdytuj

Schowek SoC SchowkiEdytuj

  • Mimo swojej nazwy, lokacja ta nie zawiera ogniska, a jedynie pień drzewa.
  • Karabin maszynowy będzie strzelał do gracza tylko wtedy, gdy przejdzie za znak ustawiony przez Wojskowych.
  • Obok zwłok stalkera, który opiera się o kamień, znajduje się zestaw pierwszej pomocy.