FANDOM

Ogończa 2 to śmigłowiec w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Ogończa 2 to śmigłowiec transportowy, który przewoził oddział Wojskowych w kierunku Prypeci. Pojazd w trakcie lotu doznał ogrmnych uszkodzeń z powodu anomalii i rozbił się na terenie Żelaznego Lasu. Nikt nie przeżył katastrofy, z powodu czego nawet Pułkownik Kowalski nie miał żadnych informacji na temat swoich ludzi z Ogończy 2. Jakiś czas później Major Diegtiariow odnalazł i zidentyfikował pojazd, w ramach tajnej misji, na którą został wysłany.

OpisEdytuj

Jest to uszkodzony śmigłowiec Mi-24, który brał udział w Operacji "Tor Wodny". Pojazd doznał znaczących uszkodzeń fizycznych z powodu wpadnięcia w pola anomalne oraz późniejszego rozbicia się. Główny bohater musi go odnaleźć wykonująć swoje główne zadanie zbadania przyczyn katastrofy śmigłowców "Ogończa", poza tym nie wiążą się z tym pojazdem żadne ważne wątki fabularne.

Porady PoradyEdytuj

  • W okolicznych anomaliach Elektro można znaleźć kilka artefaktów, min. Baterię.

  • Przy śmigłowcu pojawił się Poltergeist, nie jest jasne czy sama katastrofa miała na to jakikolwiek wpływ.
  • Nie jest jasne czy wszyscy członkowie załogi zginęli w następstwie katastrofy śmigłowca czy też niektórzy zostali zabici przez Poltergeista.