FANDOM

Opuszczony Warsztat to miejsce w Zatonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

HistoriaEdytuj

Budynek opuszczony wraz z ewakuacją całego obszaru po katastrofie, został przejęty przez Najemników w roku 2012, którzy pod wodzą Tasaka, urządzili tam swoją tymczasową bazę wypadową. W zależności od decyzji bohatera, Najemnicy albo przenieśli się do bunkra naukowców, albo zginęli z reki protagonisty.

OpisEdytuj

Jest to lokacja w północnej części Zatonu, nieopodal Żlezanego Lasu i anomalii Cyrk. W miejscu tym znajduje się kilka budynków, prowadzi do niego jedno wejście od frontu, co umożlwia skuteczną obronę. W środku można znaleźć kilka drewnianych skrzyń z przydatnymi rzeczami, dwa największe budynku są na tyle solidne, że mogą ochronić przed emisją. Okolica jest stosunkowo bezpiecznia. 

Powiązane zadaniaEdytuj

Oddział Najemników:Edytuj

  • Podczas emisji Najemnicy przechodzą do mniejszego budynku i zamykają go do wewnątrz, mając nadzieję, że ewentualni przeciwnicy zginą na zewnątrz.
  • Po zaoferowaniu Tasakowi ochrony bunkra naukowców, cała grupa stanie się przyjaźnie nastawiona do bohatera.
  • Najemnicy ci nie mają przy sobie zbyt wielu cennych rzeczy, ich PDA również nie zawierają szczególnie cennych informacji. Bardziej opłacalne jest zaoferować im ochronę bunkra naukowców niż rozpoczynać walkę.
  • Rzadko w lokacji tej mogą pojawić się Ślepe Psy.