FANDOM

Orest jest liderem grupy Samotników w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

W dzieciństwie Orest był podróżnikiem i poszukiwaczem emocji. Kiedy miał 10 lat, schował się w pociągu zmierzającym do Chin, by uczyć się sztuk walki Shaolin, jednak został złapany trzy dni później, a po tym jego tata spuścił mu lanie. Kiedy dorósł, podróżował po Europie. Gdy pojawiła się Strefa, poznał dziewczynę o imieniu "Leska", która była również poszukiwaczem emocji podobnym do niego. Myślała, że ​​są tylko przyjaciółmi, ale Orest czuł do niej coś więcej. W końcu pewnego dnia zaginęła, a kiedy Orest usłyszał, że weszła do Zony, natychmiast spakował swoje rzeczy, wziął pistolet na gumowe kule i poszedł do Strefy, by ją odnaleźć. Dzięki swojemu doświadczeniu podróżnika udało mu się wejść do Strefy. Przez wiele miesięcy wędrował po Strefie z zdjęciem Leski, pokazując ją każdemu Stalkerowi, którego spotykał, aż jeden z nich powiedział mu, że aresztowali ją Wojskowi i wysłali z powrotem do domu. Po tych wydarzeniach postanowił zostać w Strefie.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Orest jest pacyfistą gdyż uważa, że Stalkerzy nie powinni się nawzajem zabijać ze względu na swoje przekonania i że wszyscy powinni żyć w Strefie w pokoju. Przez długi czas był członkiem Wolności, ale odszedł gdy Wolność postanowiła zniszczyć Powinność.

Orest jest liderem grupy Samotników w opuszczonym kompleksie w Instytucie Badawczym Agroprom. Orest i jego ludzie są nieustannie atakowani przez Bandytów, którzy zdołali prześlizgnąć się przez placówki dyżurne. Mutanty również atakują jego bazę, po wykopaniu się z Podziemi Agropromu. Orest zleca 3 zadania: pierwsze zadanie wymaga eliminacji pobliskiej grupy Bandytów. Druga misja wymaga zniszczenia pobliskiego legowiska mutantów. Na koniec prosi Szramę o wyeliminowanie innej grupy Bandytów, którzy mają obóz blisko jego bazy. Zalecane jest pośpieszne ukończenie tego zadania, ponieważ z powodu błędu można zrujnować przyjaźń ze Stalkerami, jeśli Bandyci zostaną zabici przez innych Stalkerów, a nie przez Szramę (grupy Stalkerów na PDA są oznaczone kolorem żółtym zamiast zielonego). Po wykonaniu zadań Bandyci przestają pojawiać się w Agropromie.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Oresta można zabić przez okno za pomocą karabinu snajperskiego.
  • Ma aż 95 000 RU. Jest to największy wskaźnik pieniędzy wśród postaci w Czystym Niebie, z wyjątkiem handlarzy, którzy mają ich nieskończoną ilość.