FANDOM

Płomień to artefakt w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Artefakt ten powstaje na obszarach o wzmożonej aktywności termicznej, jego charakterystyczny wygląd wskazuje na pochodzenie z anomalii termicznych. Płomień ma specyficzny sposób działania, emituje on promieniowanie podczerwone, które stymulująco wpływa na procesy metaboliczne w organizmie człowieka, tym samym wspomaga regenerację organizmu, dzięki czemu rany goją się szybciej. Jest to bardzo rzadko spotykany artefakt, powstaje w niebezpiecznych warunkach i ma bardzo przydatne właściwości, to wszystko powoduje, że cena płomienia osiągnęła zawrotne 18000RU. Jedynym mankamentem tego artefaktu jest fakt, że emituje on niewielkie dawki promieniowania.

CNM Czyste NieboEdytuj

W drugiej części serii artefakt ten znacząco ogranicza krwawienie, dzięki czemu jest przydatny w trakcie walk oraz po ich zakończeniu, naraża jednak posiadacza na małe dawki promieniowania, co jest nie wskazane na dłuższą metę. Warto używać tego artefaktu w połączeniu z innymi, które obniżają promieniowanie, lub też sprzedać Płomień za dobrą cenę handlarzom.

ZP Zew PrypeciEdytuj

Płomień jest rzadko spotykanym artefaktem, znacznie poprawia regenerację, ale jednocześnie podnosi poziom napromieniowania. Najbardziej opłacalną opcją jest używanie go z innymi artefaktami, które zmniejszają poziom radiacji, korzystnie jest go także sprzedać, gdyż oferowana przez handlarzy cena jest bardzo dobra.

Opisy w grzeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

„Ten rzadki artefakt tworzy się w miejscach dużej aktywności termicznej. Wydziela silne promieniowanie podczerwone, przyspieszając metabolizm, dzięki czemu rany goją się właściwie na oczach. Niezwykle cenny artefakt. Promieniuje.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Ten artefakt powstaje w obszarach wysokiej aktywności termicznej. Wytwarza on potężne emisje podczerwieni, które wzmacniają procesy metaboliczne, lecząc rany na oczach użytkownika. Ponieważ jest on bardzo rzadki, cechuje się wysoką wartością. Emituje promieniowanie.”

WystępowanieEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Czasami można znaleźć ten artefat w pobliżu anomalii Bitumin.
  • Można znaleźć Płomień niekiedy w pobliżu anomalii Wulkan.
  • Można go otrzymać od Striełoka, jeśli odzyska on od bohatera co najmniej jedną swoją notatkę.

  • To jeden z najrzadziej występujących artefaktów pochodzenia termicznego i zarazem jeden z najdroższych z nich.