S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Płomień to artefakt w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Opis[]

Artefakt ten powstaje na obszarach o wzmożonej aktywności termicznej, jego charakterystyczny wygląd wskazuje na pochodzenie z anomalii termicznych. Płomień ma specyficzny sposób działania, emituje on promieniowanie podczerwone, które stymulująco wpływa na procesy metaboliczne w organizmie człowieka, tym samym wspomaga regenerację organizmu, dzięki czemu rany goją się szybciej. Jest to bardzo rzadko spotykany artefakt, powstaje w niebezpiecznych warunkach i ma bardzo przydatne właściwości, to wszystko powoduje, że cena płomienia osiągnęła zawrotne 18000RU. Jedynym mankamentem tego artefaktu jest fakt, że emituje on niewielkie dawki promieniowania.

CNM.png Czyste Niebo[]

W drugiej części serii artefakt ten znacząco ogranicza krwawienie, dzięki czemu jest przydatny w trakcie walk oraz po ich zakończeniu, naraża jednak posiadacza na małe dawki promieniowania, co jest nie wskazane na dłuższą metę. Warto używać tego artefaktu w połączeniu z innymi, które obniżają promieniowanie, lub też sprzedać Płomień za dobrą cenę handlarzom.

ZP.png Zew Prypeci[]

Płomień jest rzadko spotykanym artefaktem, znacznie poprawia regenerację, ale jednocześnie podnosi poziom napromieniowania. Najbardziej opłacalną opcją jest używanie go z innymi artefaktami, które zmniejszają poziom radiacji, korzystnie jest go także sprzedać, gdyż oferowana przez handlarzy cena jest bardzo dobra.

Opisy w grze[]

CNM.png Czyste Niebo[]

„Ten rzadki artefakt tworzy się w miejscach dużej aktywności termicznej. Wydziela silne promieniowanie podczerwone, przyspieszając metabolizm, dzięki czemu rany goją się właściwie na oczach. Niezwykle cenny artefakt. Promieniuje.”

ZP.png Zew Prypeci[]

„Ten artefakt powstaje w obszarach wysokiej aktywności termicznej. Wytwarza on potężne emisje podczerwieni, które wzmacniają procesy metaboliczne, lecząc rany na oczach użytkownika. Ponieważ jest on bardzo rzadki, cechuje się wysoką wartością. Emituje promieniowanie.”

Występowanie[]

CNM.png Czyste Niebo[]

ZP.png Zew Prypeci[]

  • Czasami można znaleźć ten artefat w pobliżu anomalii Bitumin.
  • Można znaleźć Płomień niekiedy w pobliżu anomalii Wulkan.
  • Można go otrzymać od Striełoka, jeśli odzyska on od bohatera co najmniej jedną swoją notatkę.

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • To jeden z najrzadziej występujących artefaktów pochodzenia termicznego i zarazem jeden z najdroższych z nich.
Advertisement