FANDOM

P90 to broń wycięta ze S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Jest to belgijski pistolet maszynowy, który pierwotnie miał się pojawić w pierwszej i drugiej części serii. W procesie rozwoju gry, broń ta została wycięta z nieznanych powodów. Wiadomym jest, że FN P90 pojawił się w bulidzie 1935, gdzie model, tekstura, właściwości i ikony zostały już wykonane dla niego. Broń ta miała też amunicję, odpowiednią tylko dla P90. W plikach gry  pozostał model 3D ikony i jej tekstury. W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla jedynymi pozostałościami P90 są niektóre z plików kształtu i tekstury broni (tylko model i tekstura w grze) oraz kod do nazwy [1]. Co ciekawe, model jest niekompletny w porównaniu z wersją obecną w Build 1935: moduł celowniczy na górze broni nie jest w pełni skonstruowany, mając tylko jeden odłączony element konstrukcji, który unosi się nad resztą broni.

  • Amunicja 5.7x28mm FMJ oraz 5.7x28mm AP do tej broni także została wycięta, ale może zostać przywrócona.
  • Ten sam kaliber, co P90, miał zostać użyty wstarym modelu FT 200M.

PrzypisyEdytuj

  1. Kod broni: wpn_p90>