PDA Morgana to przedmiot pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to PDA należące do jednego z członków frakcji Powinność, Morgana. Można pozyskać ten przedmiot wykonując zadanie Transakcja, a następnie sprzedać jednej z trzech osób, które są zainteresowane kupnem tego palmtopa. Przedmiot ten można zabrać od Morgnana nawet po wykonaniu zadania Interes od Sułtana. W zależności od dokonanego wyboru, możliwe będzie odblokowanie jednego z trzech osiągnięć.

Kupcy zainteresowani PDAEdytuj

Osiągnięcia możliwe do odblokowaniaEdytuj

Opis w grzeEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

„To PDA zawiera informacje na temat klientów Morgana oraz współrzędne tajnego magazynu Powinności, z którego wziął broń. Następnie sprzedał ją najemnikom i nawiązał kontakt z kimś nazywanym "Sułtan". Aby zatrzeć za sobą ślady, Morgan postanowił zdradzić Wolności lokalizację magazynu. Informacje miał przekazać jego wspólnik, Sęp. PDA wspomina też o czujniku, który może wyłączyć tylko Morgan, a który zaalarmuje Powinność, jeśli schowek zostanie otwarty. Ta informacja z pewnością zainteresuje zarówno Wolność, jak i Powinność.”

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Oddanie PDA Wolności lub Powinności spowoduje, że bohater uzyska dostęp do magazynu Powinności.
  • Jeśli bohater odda PDA Powinności, obecny przy magazynie oddział Wolności może być w stosunku do niego wrogi.