FANDOM

PDA generała Taczenki to przedmiot występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Opis Edytuj

Jest to PDA należące do legendarnego założyciela Powinności, Generała Taczenki. Urządzenie można znaleźć przy ciele Generała Taczenki po tym, jak Anomalia Przestrzenna wypuszcza go i jego oddział przy Wieży chłodniczej po tym, jak Major Diegtiariowa zbliży się do niej z wyjętym Detektorem Swaróg. W PDA jest zawarta historia powstania Powinności i los oddziału Taczenki.

Kupcy zainteresowani PDA Edytuj

Osiągnięcia możliwe do zdobycia Edytuj

Opis w grze Edytuj

ZP Zew Prypeci Edytuj

„Ostatnia wiadomość na PDA to nagranie głosowe

"...Którędy pójdziemy, zawsze trafiamy w to samo miejsce. Nie mogę przywyknąć do tej mgły... Zadziwiające, jak Czepurny mógł zniknąć bez śladu. Może znalazł wyjście?... Dzień szósty... Skończyła się woda... Pułkownikowi odbiło, zastrzelił dwóch ludzi, a potem siebie... Zostałem sam w tej przeklętej anomalii... Gdyby łączność z bazą nie siadła, to pewnie by nas uratowali i Powinność by nie powstała. Jak do tego wszystkiego doszło... Eh, pieprzyć to. Tamten kapitan Taczenko zginął dawno temu... A ten generał Taczenko z Powinności zaraz do niego dołączy... Sprawiedliwości stanie się zadość..."

Nagranie kończy się tuż po tym, jak rozlega się strzał.”

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • W angielskim dubbingu nie słychać strzału na końcu nagrania, kiedy Generał Taczenko popełnia samobójstwo.
  • W rosyjskim dubbingu generał wspomina o górnych tundrach i miejscach bogatych w zwierzynę. Można z tego wywnioskować, że Generał Taczenko pochodzi z Azji.
  • Strzał na nagraniu jest identyczny jak odgłosy strzałów Wasiliewa z Cienia Czarnobyla.
  • Po strzale słychać upadek. Odgłos upadku jest bardzo podobny do drugiego strzału.