FANDOM

Parking to miejsce w Jupiterze, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to opuszczone miejsce zlokalizowane w Prypeci, charakteryzujące się występowaniem dużej ilości anomalii Elektro. W południowej części tej lokacji znajduje się stacja transformatorowa i kilkanaście anomalii elektrycznych wokół niej. Można tu znaleźć wiele wartościowych artefaktów, ale i niebezpieczeństw. 

Z lokacją tą wiąże się jedno zadanie od ekologów w Jupiterze, polegające na badaniu anomalii z pomocą urządzeń pomiarowych. Od czasu do czasu przez to miejsce przechodzą przedstawiciele różnych frakcji, w poszukiwaniu artefaktów lub podróżują dalej. Najczęściej można spotkać Samotników, którzy poszukują wartościowych rzeczy, rzadko członków Powinności. Niekiedy na Parkingu może zjawić się Kontroler oraz Zombie.  

Parking jest jednym z miejsc, w którym występuje bardzo duże nagromadzenie anomalii Elektro. Ich ilość w tym miejscu może być spowodowana obecnością stacji transformatorowej, można porównać to miejsce do Żelaznego Lasu

Schowek SchowkiEdytuj

SamochódEdytuj

Skrzynka transformatorowaEdytuj

  • Po wykonaniu zadania z polowaniem na mutanty, na parkingu zaczną się stale pojawiać Kontrolerzy.
  • Po wykonaniu zadania dla Morgana, protagonista może zastawić na Parkingu pułapkę na Najemników, którzy chcą go zabić.
  • W tym miejscu, jako jednym z nielicznych, można znaleźć schowek z bateriami do Karabinu Gaussa.
  • W żadnym innym miejscu w Zatonie nie ma takiego nagromadzenia anoamlii Elektro jak na Parkingu.
  • Obecność anomalii elektro w takiej ilości w pobliżu stacji elektrycznej może dowodzić, że anomalie tego typu najczęściej pojawiają się w pobliżu urządzeń generujących duże napięcie elektryczne. Podobnie jest na Wielkich Bagnach, w pobliżu słupa wysokiego napięcia koło Placu Maszynowego, a także w Dziczy, na torach kolejowych, tuż za Wieża Strażniczą i Podziemnym Tunelu w Dziczy.
  • Okazjonalnie na Parkingu można zobaczyć Chimerę.
  • Przy pierwszej wizycje na Parkingu, wśród anomalii Elektro zawsze można znaleźć artefakt Blask Księżyca.
  • Co jakiś czas Zombie będą się pojawiać ponownie.
  • Miejsce to jest przedmiotem zadania badania anomalii.