FANDOM

Patrol Wolności to grupa występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Grupa ta ma za zadanie patrolować okolice Magazynów Wojskowych, znajdują się na drodze przed Magazynami, a Fabryką Rostok. Nie wiadomo dokładnie, w jakim okresie zostali przydzieleni na swoją funkcję.

To pierwszy oddział Wolności i zarówno pierwsze osoby, z którymi Naznaczony ma styczność w Magazynach Wojskowych. Niestety nie ma on jednak okazji porozmawiać z dowódcą grupy, gdyż niemal natychmiast zostają zabici przez oddział Powinności, któremu przewodzi Czacha. Żaden z trójki nie miał szans na przeżycie.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Można ostrzec grupę strzelając do członka Powinności, który siedzi w zasadzce, ale wciąż są małe szanse, że przeżyją. W takim wypadku ludzie Czachy szybko zlikwidują patrol Wolności i zaczną atakować Naznaczonego.
  • Uratowanie grupy jest nadal możliwe. Można użyć granatów bądź RPG-7u, aby zabić kilka osób naraz jednym strzałem. Najlepiej zabić tych, którzy są najbliżej.
  • Można szybko podbiec do dowódcy patrolu, jednak nie będzie z nim żadnej rozmowy.
  • Jeśli grupa przetrwa, uda się do opuszczonej farmy aby wykończyć resztki oddziału Czachy. Po udanym ataku zostaną oni w gospodarstwie i nie będą nigdzie iść.
  • Warto zauważyć, że po utracie patrolu członkowie Wolności nie wrócą w to miejsce.
  • Również ten oddział może zostać zabity przez mutanty. W takim przypadku ludzie Czachy będą się zachowywali tak, jakby to oni ich zabili.