FANDOM

W tej anomalii jest mnóstwo artefaktów grawitacyjnych. To miejsce nie jest trudne do zauważenia, tam anomalie mocno zniekształciły ziemię, część wzgórza się zapadła. A w jaskiniach, które otworzyły się na wzgórzu, natychmiast osiadły Snorki, ale rzadko wychodzą na powierzchnię.
— Stalkerzy o Pazurze
Anomalia Pazur znajduje się w Zatonie, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Pazur to nietypowa anomalia grawitacyjna o nieznanym pochodzeniu, wygląda jak krater z wystającymi, poskręcanymi ramionami. Prawdopodobnie w wyniku podziemnej eksplozji osunął się kawałek terenu i otworzyła się sieć jaskiń, do których można dostać przez jeden z otworów w ziemi, albo przez szczelinę na terenie dawnej stacji benzynowej. W obrębie anomalii jest dużo Trampolin, które gęsto rozmieszczone, uniemożliwiają szybką ucieczkę. W okolicy spotkać można sporo Snorków i Zombie. W anomalii można znaleźć wiele artefaktów pochodzenia grawitacyjnego.

WystępowanieEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Niektórzy Stalkerzy nazywają tę anomalię Kłem. Można się tego dowiedzieć podczas rozmowy nt. artefaktów, jakie pojawiają się przy Pazurze.
  • W pobliżu głazu, za trawą, znajduje się schowek (dwie apteczki).
  • W tej anomalii znajduje się niewielka dziura, w której zawsze znajduje się artefakt Meduza.
  • Snorki obecne w tunelach będą się pojawiać ponownie.