FANDOM

Peter Strizh Danilovich, czy też Piotr Daniłowicz to postać wspomniana w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Był dyrektorem Instytutu Badawczego Agroprom w latach 2005-2008. Prowadził nielegalne interesy z przedstawicielami grupy, między innymi z Profesorem Chubko. Większość jego badań została sfingowana, ponieważ wszystkie pieniądze przeznaczał na badania Grupy w Laboratorium X-18. Pod koniec swojej działalności jako dyrektor ośrodka, dzięki pomocy Profesora Chubko, stał się oficjalnym przedstawicielem Grupy. Jego dalsze losy nie są znane.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Piotr Daniłowicz był dyrektorem Instytutu Badawczego Agroprom, gdzie oficjalnie prowadził eksperymenty Genetyczne dla Ministerstwa Rolnictwa, a nieoficjalnie podrabiał dokumenty z fałszywymi wynikami eksperymentów i przesyłał pieniądze Grupie. O jego podwójnej roli dowiedział się Kapitan Maksimienko, czytając jego prywatną korespondencje z Chubko V.M. Wojskowy prowadził wtedy dochodzenie w sprawie nie wywiązania się z zaleceń Ministerstwa. Po skończonym śledztwie poinformował o zdobytych informacjach swoich przełożonych.