S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Pietrowicz (ros. Петрович, uk. Петрович) to wycięta postać ze S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

Dowódca Wojskowych Stalkerów. Jest w posiadaniu walizki z dokumentami. Chce opuścić Zonę.

Rozkazał grupie sześciu Wojskowych Stalkerów zbadać podziemia Agropromu, uprzednio ostrzegając ich przed przebywającymi tam mutantami z trzeciej grupy. Wie o grupie Stalkerów, która przedarła się do centrum Zony i co się z nimi stało.

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Początkowo miał przebywać w Instytucie Badawczym Agroprom na pierwszym piętrze, jednak sądząc po niektórych plikach dźwiękowych, można przypuszczać, że Pietrowicz zszedł do podziemi razem ze swoimi żołnierzami lub próbował wydostać się z jakiejś pułapki.

Historia stworzenia[]

Postać pojawiła się po raz pierwszy w buildzie 'xCore' 1865 z 9 sierpnia 2004 roku. Dla postaci nagrano 12 fraz, z których 5 wygłasza do swoich ludzi, pozostałe 7 to myśli na głos (nie wszystkie są używane).

Postać pojawia się również w buildzie 'xrCore' 1893 z 6 września 2004 roku, później została usunięta, podobnie jak związana z nim scena.

Scenariusz[]

Dla postaci napisano osobny skrypt - agroprom_military_commander.script (w środku widnieje imię "Dowódca wojskowych stalkerów w instytucie rolniczym"), którego autorem jest Aleksander Chugai. Informacje pochodzą z 14 lipca 2004 r.

Ścieżki dźwiękowe[]

Dla postaci nagrano 12 fraz, które znajdowały się w zasobach aż do ostatecznej wersji gry, z wyjątkiem niektórych asemblerów.

Nazwa pliku Plik Tekst Użycie
petrovich_mission_1.ogg
Czas ucieka. Musimy pilnie zejść na dół i zabrać to, po co przyszliśmy. Rozmowa z grupą Wojskowych Stalkerów
petrovich_mission_2.ogg
Idźcie tam natychmiast!
petrovich_mission_3.ogg
Istnieją informacje, że w podziemiach przebywają silne mutanty, najprawdopodobniej z trzeciej grupy. Z takimi, jak się wydaje, jeszcze nie mieliśmy do czynienia.
petrovich_mission_4.ogg
Bądźcie uważni i ostrożni. Strzelajcie do wszystkiego, co się rusza.
petrovich_mission_5.ogg
Potrzebuje was żywych!
petrovich_phrase_1.ogg
Jak wrócimy? Nieużywane
petrovich_phrase_2.ogg
Kozły. Obłożeni ze wszystkich stron.
petrovich_phrase_3.ogg
Jeszcze pogoda... Wymawiane przy "złej" pogodzie
petrovich_phrase_4.ogg
Gówno. Prawdopodobnie wymawiane przy "złej" pogodzie
petrovich_phrase_5.ogg
Pieprzyć to, wszystko rzucam.
petrovich_phrase_6.ogg
Po cholerę mi to?
petrovich_phrase_7.ogg
Stalkerzy stają się bezczelni.

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Pomimo pewnego dopracowania sceny fabularnej, gracz nie byłby w stanie zobaczyć jej w rozgrywce, ponieważ rozgrywa się ona w środku kompleksu, który jest otoczony przez inny personel Wojskowy.
  • Jeśli gracz zbliży się do Pietrowicza od tyłu, ten zauważy go, wypowie zdanie Sidorowicza "Witam" i zacznie strzelać.
  • Po rozmowie z grupą Wojskowych Stalkerów może wrócić do budynku lub pozostać na miejscu.
Advertisement