FANDOM

Pilot jest przewodnikiem pojawiającym się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Nie wiadomo w jakim okresie czasu przybył do Skadowska. Wiadomo tylko, że pełni tam role przewodnika.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Major Diegtiariow spotyka go w Skadowsku i można go tam znaleźć w dowolnym momencie. Dostarczy Majorowi informacji o anomaliach, emisjach i artefaktach. Za 3000 RU może zaprowadzić bohatera do Janowa. Jeśli Gracz znalazł mapy obszaru po zbadaniu Ogończy 2 w Zatonie i dostarczy mu je, będzie on chciał tylko 1000 RU.

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli Major zdecyduje się opuścić Strefę przez Pilota ten powie, że jest to podróż w jedną stronę, a on sam nie wróci później do Zony.
  • Dubbinguje go ta sama osoba, co przełożonego Majora Diegtiariowa, który komunikuje się z nim pod koniec gry.
  • Jest jedną z trzech postaci, która potrafi wyczuć emisje.
  • Może opowiedzieć o wszystkich anomaliach z wyjątkiem chemicznych.
  • Po odkryciu drogi do Prypeci nie może zaprowadzić Majora z Zatonu do Prypeci.
  • W buildzie 2232 jego psuedonim posiada Barman.
  • Mówi w dialekcie charakterystycznym dla mieszkańców środkowej Rosji.
  • Pomimo faktu, że droga z Zatonu do Jupitera i na odwrót staję się krótsza, po ofiarowaniu Pilotowi map, czas podróży nie zmieni się i zawsze będzie zajmował 4 godziny w grze.
  • Prototypem jego twarzy był Alexander Kovach, osoba odpowiadająca za modele 3D w studiu GSC.
  • Po znalezeniu map obszaru, Major Diegtiariow może zapytać losowo spotykanych stalkerów, o to co może z nimi zrobić. Bandyci będą mówić o Pilocie jako posiadaczu artefaktu "Kompas". Jest to prawdopodobnie mit.

Galeria Galeria Edytuj