S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Pilot to postać z gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci, doświadczony przewodnik.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

Nie wiadomo w jakim okresie czasu przybył do Skadowska. Wiadomo tylko, że pełni tam role przewodnika.

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Miła i bezinteresowna osoba. Najwyraźniej nie jest taki młody, na jakiego wygląda. Pilot może zaprowadzić Majora Diegtiariowa z Zatonu do Jupitera i z powrotem. Po przejściu głównego wątku fabularnego Diegtiariow, w przypadku odmowy ewakuacji wraz z Wojskowymi, może poprosić Pilota o wyprowadzenie go z Zony. Pilota zawsze można znaleźć w barze na Skadowsku lub Janowie, w zależności od lokacji, w której znajduje się protagonista. Posiada dużą wiedzę o anomaliach, artefaktach i emisjach, którym może podzielić się z Diegtiariowem: na przykład powie, jak bezpiecznie ominąć anomalie. Twierdzi, że zawsze czuje emisje: kiedy się zbliża, plecy Pilota zaczynają go boleć.

Powiązane zadania[]

  • Mapy terenu
  • Droga do Prypeci.png Droga do Prypeci

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Jeśli Major zdecyduje się opuścić Strefę przez Pilota ten powie, że jest to podróż w jedną stronę, a on sam nie wróci później do Zony.
  • Dubbinguje go ta sama osoba, co przełożonego Majora Diegtiariowa, który komunikuje się z nim pod koniec gry.
  • Jest jedną z trzech postaci, która potrafi wyczuć emisje.
  • Może opowiedzieć o wszystkich anomaliach z wyjątkiem chemicznych.
  • Po odkryciu drogi do Prypeci nie może zaprowadzić Majora z Zatonu do Prypeci.
  • W buildzie 2232 jego psuedonim posiada Barman.
  • Mówi w dialekcie charakterystycznym dla mieszkańców środkowej Rosji.
  • Pomimo faktu, że droga z Zatonu do Jupitera i na odwrót staję się krótsza, po ofiarowaniu Pilotowi map, czas podróży nie zmieni się i zawsze będzie zajmował 4 godziny w grze.
  • Prototypem jego twarzy był Alexander Kovach, osoba odpowiadająca za modele 3D w studiu GSC.
  • Po znalezeniu map obszaru, Major Diegtiariow może zapytać losowo spotykanych stalkerów, o to co może z nimi zrobić. Bandyci będą mówić o Pilocie jako posiadaczu artefaktu "Kompas". Jest to prawdopodobnie mit.

Galeria.png Galeria[]

Advertisement