FANDOM

„Chętnie zajmujesz się śledzeniem rozwoju wydarzeń w Zonie. Udało ci się powiększyć zasób wiedzy o niej przez odkrycie anomalii wcześniej nieznanych nauce. Różne nowe informacje pozwoliły profesorom Hermanowi i Oziorskiemu na stworzenie w Zonie nowego eksperymentalnego leku, tak zwanego anabiotyku.”
Pionier to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować poprzez wykonywanie zadań związanych z pozyskiwaniem artefaktów, głównie dla Ekologów oraz dla Brodacza. Po odblokowaniu tego osiągnięcia reputacja bohatera wzrośnie, zostanie utworzony także lek pozwalający przetrwać emisję, z którego bohater będzie mógł korzystać.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Aby odblokować to osiągnięcie trzeba wykonywać zadania dla Ekologów oraz Brodacza.

ZadaniaEdytuj

NastępstwaEdytuj

PozytywneEdytuj

  • Powstanie Antybiotyk, który może uratować przed śmiercią podczas emisji poza schronieniem.

  • Przemienione Koło można sprzedać także naukowcom, jednak wówczas osiągnięcie nie zostanie odblokowane.
  • To nieco dziwne, że naukowcy nie upomnieli się o Kompas, który również jest niezwykłym artefaktem (niewielu wie o jego istnieniu), o właściwościach jeszcze lepszych niż którykolwiek z poszukiwanych przez nich artefaktów.

PrzypisyEdytuj

  1. Sprzedanie koła Brodaczowi jest warunkiem koniecznym do odblokowania tego osiągnięcia
  2. Sprzedanie któregokolwiek z wymaganych przez nich artefaktów komukolwiek innemu, spowoduje, że osiągnięcie nie zostanie odblokowane