FANDOM

Piwnica pod Pchlim Targiem to miejsce na Wysypisku, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

W miejscu tym Najemnik Szrama wpadł w pułapkę zastawioną przez Bandytów, podczas swojego pościgu za Kłem. Bandyci umieścili przy schodach ładunki wybuchowe, które miały ogłuszyć intruza, Szrama uaktywnił je schodząc na dół. Bohater został okradziony przez gangsterów, którzy łupy ukryli w skrzyni w Obozie przy zawalonym dźwigu.

OpisEdytuj

Jest to podziemne pomieszczenie, znajdujące się za Pchlim Targiem, na Wysypisku. Miejsce to pełni epizodyczną rolę w drugiej części serii, kiedy to Szrama wpada w zasadzkę Bandytów i zostaje ogłuszony, tracąc przytomność. Miejsce to umożliwia schronienie przed emisją, nie ma w nim zbyt wielu cennych rzeczy, poza tym co w pośpiechu porzucili Bandyci.

  • Bandyci odbierają bohaterowi wszystkie pieniądze oraz cały ekwipunek (z wyjątkiem śrub oraz pistoletu). Pieniędzy nie można już odzyskać, ale można odebrać ekwipunek, który został schowany w obozie przy zawalonym dźwigu
  • Aby uniknąć straty pieniędzy lub cennego sprzętu można go wyrzucić na ziemię przed wejściem do piwnicy, będzie można go podnieść po jej opuszczeniu.
  • Nie wiadomo jaki rodzaj materiałów wybuchowych zastosowali Bandyci, ale prawdopodobnie nie miał on na celu zabicie ofiary, a jedynie jej obezwładnienie, normalne ładunki mogły by także zniszczyć potencjalny łup.