FANDOM

Podziemny Parking w Prypeci to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Wcześniej znajdował się tam niewielki przyczółek frakcji Monolit, która urządzała zasadzki na Stalkerów. Po wyłączeniu Mózgozwęglacza miejsce to zostało przechwycone przez grupę Stalkerów-mistrzów oraz Striełoka. Stalkerzy starali się przedrzeć bardziej wgłąb miasta, przejście przez parking było konieczne. Tam też doszło do starcia wolnych stalkerów z żołnierzami Monolitu, które dla tych drugich zakończyło się śmiercią.

OpisEdytuj

Podziemne przejście ze starymi samochodami i kontenerami oraz z dwoma wyjściami na powierzchnię. Lokacja ta jest lekko zaciemniona i bez noktowizora może być trudne wychwycenie wszystkich przeciwników. Oddział Stalkerów ze Striełokiem na czele musi przejść przez parking i dostać się do drugiej części miasta, pokonanie tego poziomu bez żadnych strat może być skomplikowane, szczególnie na wyższych poziomach trudności. Przez to miejsce okazjonalnie będą przechodzić członkowie Powinności, jeszcze rzadziej w tym miejscu pojawią się Najemnicy.

  • Parking ten przypomina nieco podziemny parking z jedenastego rozdziału Half-Life 2. 
  • W skrzyniach na terenie parkingu można znaleźć środki medyczne oraz wartościową amunicję.

Galeria GaleriaEdytuj