FANDOM

Podziemny Tunel w Dziczy to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

Tunel uległ zawaleniu najprawdopodobniej za sprawą pojawienia się Zony lub w innych okolicznościach.

OpisEdytuj

To bardzo niebezpieczne miejsce, wyróżniające się dużym nagromadzeniem anomalii Elektro. Aby móc przemieszczać się w tym miejscu należy skakać po wrakach pojazdów oraz innych rupieciach, obecnych w tym miejscu. W przypadku ześlizgnięcia się na ziemię następuje uaktywnienie anomalii Elektro, które natychmiast wyrzucają energię rażąc ofiarę. Miejsce to jest przedmiotem jednego zadania pobocznego. W miejscu tym nie występują żadne mutanty, nie bez powodu, jest ono zbyt niebezpieczne, aby można było się tam schronić. Co ciekawe, jeśli uda się przedostać bardziej w głąb tunelu skacząc po pojazdach, tunel będzie stanowił doskonałą kryjówkę przez wszelkimi zagrożeniami, także emisjami. Problem w tym, że sam w sobie stanowi zagrożenie dla zdrowia i życia.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Naznaczony odwiedził to miejsce przy okazji wykonywania zadania pobocznego, dla jednego ze stalkerów w Barze, polegającego na odnalezieniu rodzinnej pamiątki, karabinu myśliwskiego.

Schowek SoC SchowkiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

  • Tunel jest miejscem największego nagromadzenia anomalii Elektro w Dziczy. Jedynymi miejscami, które można by przyrównać do tunelu jest inny tunel, ze Spalaczami, na drodze do Jantaru, a także fragment torów kolejowych za więżą strażniczą w Dziczy.
  • Do tunelu okazjonalnie mogą wbiegać mutanty jak Chomiki, po czym wpadną w anomalię i zginą.
  • W miejscu tym poległ stalker Gordon Freeman, jest to nawiązanie do serii Half-Life od Valve.