FANDOM

Nabój, dzięki przyjacielu! Kurde, już się żegnałem z życiem.”
— Pojmany stalker Powinności
Pojmany stalker Powinności to postać pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Stalker ten wraz ze swoim oddziałem eksplorował Dolinę Mroku w 2012. Podczas wykonywania zadania grupa została rozbita przez bandytów, którzy zdołali pojmać trzech stalkerów z Powinności. Niedługo potem został on odbity przez innego członka oddziału, Naboja, który wraz z Naznaczonym, ruszył mu na pomoc. Po uratowaniu stalker ten, wraz z przyjacielem, udali się na Wysypisko.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Jest to jeden ze stalkerów Powinności prowadzony przez Bandytów do opuszczonej fabryki. Z postacią tą powiązane jest jedno zadanie poboczne, zlecane przez Naboja, polegające na odbiciu bojownika Powinności z rąk bandytów. Wówczas Nabój i Naznaczony ustawiają się tuż przy przystanku w Dolinie Mroku i w odpowiednim momencie zabijają dwóch Bandytów. Po akcji obaj członkowie Powinności uciekają z Doliny Mroku, a Naznaczony kontynuuje swoje zadanie.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Nabój wspomina także o trzecim więźniu bandytów, uznał jednak, że nie da rady sam uratować, z uwagi na zbyt duże ryzyko tej operacji. Trzeci człowiek z Powinności był bowiem przetrzymywany w środku bazy bandytów.
  • Ogólnie w Dolinie Mroku znajduje się czterech członków Powinności, z czego trzech jest uwięzionych. Trzeci jeniec znajduje się przy wielkim wgłębieniu, na środku placu bazy Bandytów, a czwarty w podziemnym więzieniu.