FANDOM

Port Rzeczny to obiekt w Prypeci, występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 Historia Edytuj

Obiekt ten położony jest we wschodniej części miasta, po przeciwnej stronie do Kina "Prometeusz", jest dobrze położony pod względem żeglugi. Przed katastrofą regularnie pływały stąd statki wodolotowe typu "Rakieta", "Kometa" i "Meteor" do Kijowa i Mozyrza.

Charakterystyka Opis Edytuj

Na pierwszy rzut oka miejsce jest pozornie opuszczone - tylko zimny wiatr krąży po pokrytym chwastami obszarze przed samym portem. Ale wytrenowane oko natychmiast zobaczy kilka snajperskich gniazd na dachu budynku i strażników patrolujących jego obwód. To miejsce jest dobrze strzeżonym obozem frakcji Monolit. Znajdują się w nim liczne oddziały szturmowe Monolitu, a także kilka grup Zombie, włączając w to bardzo niebezpiecznego Mistrza Monolitu, który modli się w najwyższej wieży budynku. Jednak będzie ignorował Major Diegtiariowa, dopóki nie zostanie sprowokowany.

PDA Mistrza zdradza lokalizację dwóch schowków, w których znajdują się cenne baterie do Karabinu Gaussa, a także schowek z wojskowymi apteczkami.

To miejsce jest miejscem odradzania się członków Monolitu, a czasem Zombie.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz strzeli do Mistrza Monolitu, istnieje niewielka szansa, że on również odpowie ogniem.
  • Jeśli gracz zbliży się do wody i spróbujesz przejść, potknie się o niewidzialną ścianę i niewidoczną barierę. Jeśli jednak kucnie i podskoczy jak najwyżej, istnieje szansa, że ​​gracz przeskoczy przez niewidzialną ścianą.

Literatura Literatura Edytuj

  • Pod koniec książki "Trzynasty sektor" Olga przebywa w tym porcie. Co ciekawe, w pobliżu portu pojawia się olbrzymi sum, który nie pojawia się w żadnej części gry.

Galeria Galeria Edytuj