FANDOM

„Uwaga Wolność! To teren Powinności! Wynocha z magazynu!”
— Porucznik Gawrylenko
Porucznik Gawrylenko jest ekspertem Powinności występującym w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Porucznik Gawrylenko jest ochroniarzem i zastępcą Podpułkownika Szulgi. Razem z Szulgą i resztą oddziału przebił się przez Mózgozwęglacz. Przybył na Stację Janów krótko po Wolności, co spowodowało wymianę ognia, niebawem Zulus, inny członek Powinności, wyczuł, że zbliża się emisja, wówczas Wolność postanowiła wpuścić do środka członków Powinności i wynegocjowali zawieszenie broni.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Gawrylenko pojawia się na Stacji Janów służąc jako prawa ręka Podpułkownika Szulgi. Jeśli Major Diegtiariow da PDA Morgana Szuldze: wyśle ​​Gawrylenkę wraz z oddziałem, aby odbić Magazyn Powinności z rąk Wolności, dowodzonych przez Gajduka, co zwykle kończy się tym, że Gawrylenko i jego oddział wygrywają walkę. Jeśli jednak Major Diegtiariow odda PDA Morgana Lokiemu, ten wyśle Flinta aby pomóc Gajdukowi i jego oddziałowi odeprzeć oddział Powinności dowodzony przez Gawyrylenkę, w wyniku czego Gawrylenko i jego ludzie zostają zabici.

Jeśli bitwa nigdy nie dojdzie do skutku, nadal będzie przebywał na Stacji Janów, siedząc z kilkoma swoimi kompanami, przy okazji kpiąc z Flinta i jego towarzyszy z Wolności. Gdy Major Diegtiariow zaproponuje Podpułkownikowi Szuldzę rekrutację Włóczęgi i jego oddziału do Powinności, ten zajmie miejsce Gawrylenki jako strażnik Szulgi.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

Galeria Galeria Edytuj