S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki

Porucznik Podorożny (ros. Лейтенант Подорожный, uk. Лейтенант Подорожний) jest Wojskowym występującym w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

Podorożny przeżył katastrofę Ogończy 3. Po dotarciu do Prypeci uczestniczył w bitwie o pralnię. Jest on członkiem oddziału Kapitana Tarasowa. Podobnie jak Chorąży Walentir, lubi opowiadać anegdoty.

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Podorożny jest jednym z ocalałych z operacji "Tor Wodny". Razem z Kapitanem TarasowemChorążym Walentirem i St. Sierżantem Morozowem odnajduje Majora Diegtiariowa i jego oddział po tym, jak wydostali się z tunelu Prypeci.

Podorożny wraz z Kapitanem TarasowemChorążym WalentiremSt. Sierżantem Morozowem i Majorem Diegtiariowem uczestniczy w zdobyciu nieznanej broni. Podobnie jak Tarasow i Walentir może umrzeć, jeśli Kaznodzieja nie zostanie zabity wystarczająco szybko. Jeśli przeżyje, wróci do pralni.

Jeśli nadal będzie żył pod koniec gry, Podorożny weźmie udział w ewakuacji. Utrzymanie go przy życiu jest niezbędne do uzyskania pozytywnego zakończenia Garri'ego.

Powiązane zadania[]

  • Niezidentyfikowana broń
  • Ewakuacja (Zależy od poprzednich wydarzeń w grze)

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Z Podorożnym nie można przeprowadzić żadnych dialogów.
  • Jeśli Kapitan Tarasow zginie, to dowódcą oddziału zostanie Chorąży Walentir, co jest dziwne, bo Podorożny ma wyższą rangę.

Literatura.png Literatura[]

Advertisement