FANDOM

Sułtan przesyła pozdrowienia, otwieraj śmieciu!”
— Posłaniec Sułtana
Posłaniec Sułtana to postać występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Jest to Bandyta pracujący dla Sułtana, prawdopodobnie wypełnia on misje polegające na zastraszeniu lub zabiciu danej osoby. Został wysłany przez swojego szefa do Jupitera w celu odnalezienia i ukarania Stalkera zwanego Sęk, który sprzedał Bandytom towary niskiej jakości.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Pojawia się na Podstacji, gdzie poważnie rani Sęka, przekazując mu "pozdrowienia" od Sułtana. Kiedy Posłaniec spotyka Diegtiariowa na Podstacji, nieuprzejmie poprosi go o odejście. Jeśli Major Diegtiariow odpowie tak samo niemiło, Bandyta otworzy ogień. Można go również zabić jak przebywa na Podstacji.

Jeśli Major Diegtiariow nie nawiąże żadnego kontaktu z Posłańcem, to ten odejdzie do Obozu Bandytów w pobliżu Anomalii Betonowa Wanna. W jego ekwipunku znajduje się PDA z wiadomością dla Sułtana, w której Posłaniec wspomniał, że ukarał Sęka.

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jego PDA można sprzedać Sowie za 500 RU.
  • W swojej wiadomości mówi, że właśnie ukarał Sęka, ale Major Diegtiariow, zbliżając się do Podstacji słyszy, że Posłaniec najpierw strzela. Nie jest jasne, kiedy Bandyta nagrał tą wiadomość.
  • Być może najpierw strzelił do Sęka, nagrał wiadomość, a potem zaczął strzelać jeszcze raz.

Galeria Galeria Edytuj