FANDOM

Posterunek Bandytów w Jupiterze to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

HistoriaEdytuj

Przed wypadkiem w 1986 roku, aby móc dostać się na teren Jupitera, trzeba było najpierw przejechać przez punkt kontrolny. Po incydencie i ewakuacji tego obszaru nie było to konieczne, gdyż cały teren opustoszał. Następnie po pojawieniu się Zony, w miejscu tym czasami pojawiały się jedynie mutanty, Stalkerzy dopiero później zdołali się tutaj dostać. Po wyłączeniu Mózgozwęglacza i otwarciu drogi do centrum przez Striełoka, w miejscu tym osiedlili się Bandyci, po przywództwem Waleta. Grupa ta zajmowała się tym, czym zwykle zajmują się gangsterzy, czyli napadami, rozbojami i zabójstwami. 

OpisEdytuj

Jest to dosyć duży punkt kontrolny Bandytów, zlokalizowany w Jupiterze. Lokacja ta pełni rolę posterunku, Bandyci mają tutaj swoją siedzibę, cała grupa składa się z kilkunastu bandytów, dowodzonych przez Waleta. Z miejscem tym wiąże się jedno zadania dla Wano, który ma pewne długi wobec Bandytów i na skutek ich nieuczciwych działań popadł w dług. Bohater może pomóc Wano wybrnąć z tej sytuacji na dwa sposoby, drogą dyplomacji lub siłowo. W tym pierwszym przypadku udaje się uregulować dług Stalkera, przy drugim rozwiązaniu Bandyci zostają zabici.

  • Nawet po zniszczeniu gangu bandyci będą się tam pojawiać.
  • Posterunek ten przypomina nieco swój wojskowy odpowiednik w Kordonie.
  • We wcześniejszych wersjach gry, po zniszczeniu Bandytów na ich miejsce mogą przyjść stalkerzy Wolności.

GaleriaEdytuj