S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Posterunek Powinności to niewielkie gospodarstwo tuż za Bazą Wojskową w Magazynach Wojskowych, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2.png Historia[]

Przed powstaniem Zony było to niewielkie, prywatne gospodarstwo, na którym hodowano zwierzęta. Po ewakuacji tego regionu pozostało opuszczony, będąc okazjonalnie na krótko zajmowane przez Stalkerów. W roku 2011 na miejsce przybył oddział ekspertów Powinności z planem zaatakowania Bazy Wojskowej, zajmowanej przez odwiecznych wrogów. Wolność z kolei planowała zniszczenie posterunku Powinności. Starania obu grup były efektem ciągłej wojny pomiędzy obiema frakcjami, które ustanowiły nieoficjalne zawieszenie broni jakiś czas później.

Opis[]

To niewielkie obozowisko tuż przy przejściu do Baru, nieopodal Bazy Wojskowej. Zabudowa jest drewniana, składa się z trzech budynków, całość otoczona jest niewielkim płotem. Obóz znajduje się koło drogi głównej idącej wzdłuż przez całe Magazyny Wojskowe, było to dobre miejsce do zasadzek. W taki sposób Czacha i jego ekipa atakowali patrole Wolności, które były likwidowane kiedy tylko się zbliżyły. Działania te przyciągnęły uwagę Łukasza, lidera Wolności, który szybko się domyślił kto za tym stoi.

Zadania[]

Zabicie snajperów[]

Czacha przed rozpoczęciem ataku zleca bohaterowi eliminacje snajperów na wieżach, tak aby drużyna Powinności mogła bezpiecznie wysadzić mur i wtargnąć do bazy.

Zabicie Łukasza[]

Bohater może przyjąć zlecenie od Czachy i pomóc jego ekipie w szturmie na bazę wojskową. W zamian za to otrzyma od lidera drużyny 8000RU.

Zniszczenie oddziału Powinności[]

Bohater również ma możliwość przyjęcia zlecenia od Wolności, która zamierza zaatakować obóz Czachy i zlikwidować wszystkich nieprzyjaciół. Bohater może wciąż udział w ataku, dzięki czemu otrzyma zapłatę oraz poprawi swoją reputację wśród członków Wolności.

Miejsca[]

Nieopodal posterunku Powinności jest dobrze ufortyfikowana Baza Wojskowa. Jeśli bohater zdecyduje się pomóc powinności będzie brał udział w ataku, który rozpocznie się od wysadzenia muru i likwidacji snajperów na wieżach.

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Bohater może pomóc dowolnej ze zwaśnionych stron nawet nie będąc oficjalnym członkiem żadnej z grup.
Advertisement