FANDOM

Posterunek Powinności to niewielkie gospodarstwo tuż za Bazą Wojskową w Magazynach Wojskowych, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Przed powstaniem Zony było to niewielkie, prywatne gospodarstwo, na którym hodowano zwierzęta. Po ewakuacji tego regionu pozostało opuszczony, będąc okazjonalnie na krótko zajmowane przez Stalkerów. W roku 2011 na miejsce przybył oddział ekspertów Powinności z planem zaatakowania Bazy Wojskowej, zajmowanej przez odwiecznych wrogów. Wolność z kolei planowała zniszczenie posterunku Powinności. Starania obu grup były efektem ciągłej wojny pomiędzy obiema frakcjami, które ustanowiły nieoficjalne zawieszenie broni jakiś czas później.

OpisEdytuj

To niewielkie obozowisko tuż przy przejściu do Baru, nieopodal Bazy Wojskowej. Zabudowa jest drewniana, składa się z trzech budynków, całość otoczona jest niewielkim płotem. Obóz znajduje się koło drogi głównej idącej wzdłuż przez całe Magazyny Wojskowe, było to dobre miejsce do zasadzek. W taki sposób Czacha i jego ekipa atakowali patrole Wolności, które były likwidowane kiedy tylko się zbliżyły. Działania te przyciągnęły uwagę Łukasza, lidera Wolności, który szybko się domyślił kto za tym stoi.

ZadaniaEdytuj

Zabicie snajperówEdytuj

Czacha przed rozpoczęciem ataku zleca bohaterowi eliminacje snajperów na wieżach, tak aby drużyna Powinności mogła bezpiecznie wysadzić mur i wtargnąć do bazy.

Zabicie ŁukaszaEdytuj

Bohater może przyjąć zlecenie od Czachy i pomóc jego ekipie w szturmie na bazę wojskową. W zamian za to otrzyma od lidera drużyny 8000RU.

Zniszczenie oddziału PowinnościEdytuj

Bohater również ma możliwość przyjęcia zlecenia od Wolności, która zamierza zaatakować obóz Czachy i zlikwidować wszystkich nieprzyjaciół. Bohater może wciąż udział w ataku, dzięki czemu otrzyma zapłatę oraz poprawi swoją reputację wśród członków Wolności.

MiejscaEdytuj

Nieopodal posterunku Powinności jest dobrze ufortyfikowana Baza Wojskowa. Jeśli bohater zdecyduje się pomóc powinności będzie brał udział w ataku, który rozpocznie się od wysadzenia muru i likwidacji snajperów na wieżach.

  • Bohater może pomóc dowolnej ze zwaśnionych stron nawet nie będąc oficjalnym członkiem żadnej z grup.