FANDOM

Przedmieścia Limańska to obszar otaczający Limańsk, występują w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Historia Edytuj

W przeszłości na tych terenach żyli mieszkańcy Limańska i okolic, po 1986 roku cały region opustoszał, nie licząc tych nielicznych osób, które odmówiły ewakuacji lub nielegalnie powróciły na te tereny. Po powstaniu Zony na przedmieściach można było dostrzec liczne anomalie, pojawiały się również groźne mutanty, charakterystyczne dla tego regionu, z czasem zaczęli pojawiać się również Stalkerzy, większość tego terytorium jednak była zablokowana przez bardzo duże ilości anomalii, dopiero po wielkiej emisji w roku 2011 region został całkowicie odblokowany.

Opis Edytuj

Są to tereny wokół Limańska, do większości z nich bohater i inni stalkerzy nie mają dostępu, z uwagi na rozmaite przeszkody oraz blokady. Na tych terenach nie ma zbyt wielu cennych rzeczy, poza starym sprzętem i dobytkiem pozostawionym po ewakuacji. Ukształtowanie terenu oraz fauna i flora jest charakterystyczna dla Limańska, podobnie jak cała zabudowa. Niektóre regiony były brane pod uwagę przez twórców jako mapy grywalne, jednak finalnie nie znalazły one zastosowania.

CiekawostkiEdytuj

  • Gracz nie ma dostępu do tych regionów Limańska.