S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Przemienione Koło to artefakt pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Opis[]

Przemienione Koło to kolejny artefakt, który jest dowodem na to, że Zona może nadawać niezwykłe właściowści nawet najprostszym przedmiotom, które wówczas zyskują olbrzymią wartość naukową. Koło wygląda jak artefakt częściowo uformowany, będący jeszcze w fazie transmutacji. Charakteryzuje go jasny blask oraz spore dawki promieniowania, które emituje. Jest on przedmiotem zadnia od Brodacza, można go także przekazać Ekologom w Jupiterze, jako jeden z nielicznych artefaktów nie posiada żadnych pozytywnych właściwości.

Opis w grze[]

ZP.png Zew Prypeci

„To było kiedyś koło pogłębiarki. Teraz częściowo przekształciło się w dziwny artefakt. Jego jedyne zauważalne właściwości to świecenie i lekka radioaktywność.”

Występowanie[]

ZP.png Zew Prypeci

Zadania[]

  • Dziwne Zjawisko
„Kilku stalkerów widziało w nocy dziwne zjawisko na Pogłębiarce. ”
— Brodacz

Zleceniodawca: Samotnicy.png Brodacz

Wynagrodzenie: 3000RU, namiary na schowek

„Interesujące, tego artefaktu jeszcze nie widzieliśmy.”

Zleceniodawca: Ekolodzy nie zlecają tego zadania oficjalnie, ale przyjmą artefakt, jeśli bohater im go zaproponuje.

Wynagrodzenie: 2000RU

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Jest to jeden z trzech artefaktów, który nie ma żadnych pozytywnych właściwości, pozostałe to Przerobiony Izolator oraz Anomalna Roślina.
  • Wyjątkowo ten nieznany artefakt nie zostanie przez Ekologów umieszczony w komorze.
  • Jeśli bohater sprzeda artefakt Ekologom, nie będzie mógł odblokować osiągnięcia Pionier.
  • Bohater może spróbować przekazać artefakt Sowie, ale ten odmówi jego przyjęcia, obawiając się otrzymania śmiertelnej dawki promieniowania.
  • Wylgąd artefaktu sugeruje, że jest to artefakt, będący jeszcze w fazie formowania się.
Advertisement