FANDOM

Przerobiony Izolator to artefakt pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

HistoriaEdytuj

Nie jest jasne kiedy dokładnie artefakt ten powstał oraz jakie procesy miały miejsce podczas jego utworzenia się. Naukowcy po wykryciu aktywności artefaktu, wysłali natychmiast grupę Topola wraz z Majorem Diegtiariowem, aby ci zdobyli ten niezwykły przedmiot i dostarczyli go do laboratorium, aby można było przeprowadzić dalsze badania. W trakcie wykonywania misji sytuacja się skomplikowała, pojawił się Kontroler, który obezwładnił grupę stalkerów, został jednak zniszczony przez głównego bohatera. Następnie artefakt trafił do komory w mobilnym bunkrze, gdzie został poddany gruntownym badaniom oraz analizom.

OpisEdytuj

Ten niezwykły artefakt utworzył się poprzez oddziaływanie Zony, przechodząc transformację z izolatora do artefaktu emitującego promieniowanie psioniczne. Noszenie go przy sobie może być niebezpieczne dla posiadacza, gdyż Izolator emituje duże dawki promieniowania radioaktywnego. Przedmiot ten pojawia się po przyjęciu zlecenia od Ekologów w Jupiterze, którzy zamierzają się mu przyjrzeć, gdyż jest to artefakt wcześniej niespotykany. Nie ma on żadnych pozytywnych właściwości. Wokół artefaktu utworzyło się wiele innych anomalii, być może Izolator miał na to jakiś wpływ.

Opis w grzeEdytuj

ZP Zew Prypeci

„Kiedyś był to izolator. Teraz prawie zmienił się w niestabilny artefakt. To zapewne ten artefakt emituje niewielkie promieniowanie PSI.”

WystępowanieEdytuj

ZP Zew Prypeci

  • Artefakt znajduje się w północnym tunelu w Jupiterze.

ZadaniaEdytuj

Zadanie zlecają Ekolodzy w Jupiterze. Polega ono na znalezieniu i dostarczeniu artefaktu do mobilnego laboratorium, celem przeprowadzenia badań naukowych.

  • Po zabraniu Izolatora w tunelu zawsze pojawia się Kontroler, który obezwładnia grupę Topola. Jeśli bohater go nie zabije, stalkerzy zginą.
  • Po otrzymaniu artefaktu, Ekolodzy od razu umieszczą go w specjalnej komorze.
  • Jest to jeden z trzech artefaktów w trzeciej części serii, który nie ma żadnych pozytywnych właściwości.
  • Dodatkowo, jest to jedyny artefakt, który emituje promieniowanie PSI.
  • Izolator pojawi się w tunelu dopiero po otrzymaniu zadania od Ekologów.