S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki

Przypływ to broń pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2.png Historia[]

Karabin ten zbudowany przez wojsko jako odpowiedź na rosnącą liczbę Zombie w Zonie. Z czasem jednak okazało się, że Stalkerzy sami radzą sobie z tymi mutantami na tyle dobrze, że wojsko nie musi się obawiać o ewentualne wystąpienie "epidemii" zombie, dlatego też zdecydowano się porzucić ten projekt. Na rynku pojawił się jeden egzemplarz tej broni i Żwawy, dzięki swoim kontaktom, miał możliwość odkupienia jej.

Opis[]

Jest to jeden z wariantów broni Wintar BC, charakteryzujący się zwiększonymi obrażeniami, dzięki czemu w tym aspekcie dorównuje takmim karabinom snajperskim jak SVUMk-2. Szybkostrzelność jednak uległa zredukowaniu, co przy specyfice tego karabinu nie musi być zbyt dotkliwe w skutkach. Pozostałe parametry tej broni, charakterystyczne dla Wintara, powodują, że jest to broń uniwersalna, cicha, nie zdradzająca pozycji strzelca, a jednocześnie zabójcza na każdym dystansie. Dodatkowo po wprowadzeniu odpowiednich ulepszeń, Przypływ może stać się jedną z najlepszych broni snajperskich w Zonie. 

Zalety Zalety.png[]

  • Wysokie obrażenia
  • Wytłumiony dźwięk
  • Brak ognia wylotowego
  • Bardzo wysoka celność
  • Daleki zasięg
  • Szybkostrzelność
  • Niezawodność
  • Możliwość ulepszenia

Wady Wady.png[]

  •  Mały magazynek
  • Występuje tylko w jednym egzemplarzu

Opis w grze[]

„Broń wykonana dla jednostek wojskowych na bazie cichego karabinu snajperskiego. W porównaniu z poprzednikiem, strzelbą Wintar BC, karabin ten ma zmniejszoną szybkość strzału i zwiększoną moc obalającą, dzięki czemu strzelec może po kolei wyeliminować wrogów nie ujawniając przy tym swojej pozycji.”

Występowanie2.png Występowanie[]

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Przypływ wygląda tak samo jak Wintar BC.
  • Pierwotnie to Charon miał posiadać tę broń, ale ostatecznie otrzymał zwykłego Wintara BC.