„Kiedy zaszła potrzeba działania w grupie, udało ci się zgromadzić świetną drużynę i dowieść swoich umiejętności przywódczych. Twoje umiejętności przywódcze zwiększają szanse przeżycia twojej drużyny.”
Przywódca to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować poprzez wyruszenie do Prypeci w towrzystwie stalkerów, którzy dzięki majorowi stworzyli drużynę. Konieczne jest zwerbowanie wszystkich możliwych towarzyszy.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Aby odblokować to osiągnięcie bohater musi ukończyć jeden z najważniejszych wątków fabularnych.

ZadaniaEdytuj

  • Zabierz oddział na wyprawę do Prypeci [1].

Ludzie możliwi do rekrutacji:Edytuj

NastępstwaEdytuj

PozytywneEdytuj

  • Każdy z członków drużyny po wykonaniu zadania będzie miał zwiększoną wytrzymałość na obrażenia.

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Włóczęga jest jedynym członkiem Monolitu, który towarzyszy bohaterowi w całej serii.
  • Azot nie tworzyszy bohaterowi w podróży przez tunel Prypeć-1, ma on za zadanie jedynie otworzyć przejście do tunelu.
  • Od ilości zabranych kompanów, zależy nie tylko to osiągnięcie, ale także ma to wpływ na zakończenie gry.

PrzypisyEdytuj

  1. Bohater odblokowuje to osiągnięcie natychmiast po rekrutacji ostatniego wymaganego stalkera