FANDOM

P. P. Sławin to postać wspomniana w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

W nieznanym czasie Sławin był dowódcą Jednostki Zabezpieczenia Chemicznego nr 423, która miała przetransportować i przygotować do testów gaz Perin B3. Rozkaz wyszedł od R. J. Dydenki, głównego dowódcy odpowiedzialnego za bezpieczeństwo obiektu nr 1. W późniejszym zaplombowano przejście do Prypeci i ewakuowano część personelu, los pułkownika jest nieznany.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Wzmianka o tej postaci pojawia się w dokumentacji rozkazu nr 562. Z treści wynika, że Sławin otrzymał rozkaz od R. J. Dydenki by wraz ze swoim zastępcą, podpułkownikiem Wałowem przeprowadzić testy gazu bojowego Perin B3 w warunkach zbliżonych do bojowych. Można również zauważyć, że Sławin należał do Jednostki Zabezpieczenia Chemicznego nr 423, która miała zająć się tym zadaniem. Jednostka Sławina miała najpierw przenieść Perin z sektora B103 do sektora A19 w celu przeprowadzenia testów polowych.

  • Z treści dokumentu wynika, że Wałow otrzymał Klucz B (drugi klucz) do pojemnika z Perinem B3. Klucz A (pierwszy klucz) został przekazany Sławinowi[1].
  • Z treści jasno wynika, że przełożonym Sławina był Dydenko, a podwładnym, Wałow.
  • Nie jest jasne do jakiej grupy przynależał ten żołnierz, ale sugerując się wojskową rangą można przyjąć, że był żołnierzem.

PrzypisyEdytuj

  1. S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci, Rozkaz 423: Klucze do pojemnika z roztworem chemicznym Perin B3 znajdują się w posiadaniu pułkownika P. P. Sławina (klucz A) (...)