FANDOM

R. J. Dydenko to postać, o której wzmianki pojawiają się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

W nieznanym czasie postać ta sprawowała nadzór nad jednostką, która miała zapewniać bezpieczeństwo prac z gazem bojowym Perin B3. W nieznanym czasie rozkazał on pułkownikowi Sławinowi oraz jego zastępcy podpułkownikowi Wałowowi przprowadzenie testów gazu. Po zamknięciu drogi do Prypeci część personelu nie zdołała się ewakuować, los Dydenki nie jest znany.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Wzmianki na temat tej postaci pojawiają się w dokumentacji rozkazu nr 562. Z treści dokumenty wynika, że Dydenko był dowódcą jednostki odpowiedzialnej za bezpieczeństwo prac nad obiektem nr 1, którym był najprawdopodobniej Perin B3, który miał zostać w tamtym czasie przetestowany w warunkach zbliżonych do bojowych, przypuszczalnie przed zaplombowaniem tunelu Prypeć-1.

  • Nie jest jasne do jakiej grupy należał Dydenko, ale sądząc po stopniach wojskowych, wymienianych dokumentach, musiał on być Wojskowym.
  • Nie jest znany stopień wojskowy Dydenki, ale skoro wydawał rozkazy pułkownikowi, mógł być w randze generała.