FANDOM

RP-74 Zulusa to broń pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

HistoriaEdytuj

Broń ta należała do Zulusa, doświadczonego stalkera Powinności. Nie jest jasne kiedy Zulus wszedł w posiadanie tego karabinu, ale wprowadzone modyfikacje znacząco zwiększyły możliwości tej broni. Stalker ten z racji swojego doświadczenia, doskonale wiedział jakie ulepszenia wprowadzić od karabinu masznowego, którego używał. 

OpisEdytuj

Jest to zmodyfikowana wersja karabinu maszynowego RP-74, charakteryzująca się zwiększoną pojemnością magazynka oraz większym ciężarem. Główny bohater może uzyskać tę broń na trzy sposoby, zebrać ją z ekwipunku Zulusa, kiedy ten zostanie zabity w tunelu Prypeć-1 lub gdy zginie w szkole po ataku Snorków. Ewentualnie można otrzymać ten karabin od Zulusa w zamian za uratowanie życia w szkole, ale musiałby on wcześniej przetrwać podróż do Prypeci.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Bardzo duże obrażenia
  • Bardzo duża szybkostrzelność
  • Daleki zasięg strzału
  • Wysoka celność na krótkich i średnich dystansach
  • Pojemny magazynek

Wady WadyEdytuj

  • Duża waga
  • Ograniczona celność na dużych dystansach
  • Duży odrzut
  • Duży rozmiar
  • Występuje tylko w jednym egzempalrzu

Opis w grzeEdytuj

„Ta broń należała do Zulusa. Posiada kilka wyjątkowych cech, między innymi zwiększony pojemnik na amunicję i wyjątkowo niezawodny mechanizm retrakcyjny. Modyfikacje zwiększyły ciężar broni, ale dla poprzedniego właściciela nie stanowiło to problemu.”

WystępowanieEdytuj

  • Broń posiada Zulus i można zabrać ją z jego ekwipunku kiedy zginie lub uzyskać jako nagrodę za uratowanie mu życia.

Znani posiadaczeEdytuj

  • Broń Zulusa wygląda tak samo jak zwykły RP-74.
  • Broń ta występuje wyłącznie w jednym egzemplarzu.