FANDOM

Raport ochrony to dokument w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Informacje ogólneEdytuj

Dokumentacja zawiera raport szefa ochrony w X-18, na temat najnowszych wydarzeń, które miały miejsce w ośrodku. Funkcjonariusz donosi o bardzo dużej agresji obiektów, nieodpowiednim zachowaniu strażnika o imieniu G. P. Glebowa, a także o próbie wydostania się mutantów z izolatek. Z raportu wynika, że po tym incydencie pracownicy zostali wyposażeni w broń, która miała im służyć do samoobrony, w razie zagrożenia.

Opis w grzeEdytuj

„Szef Ochrony: Wczoraj strażnik G.P. Glebow dla zabawy rzucił badanym kawałek mięsa. Rozerwali go na części i pożarli w kilka sekund. Następnie kilku z nich usiłowało się wydostać z cel, przez co laboranci nie byli w stanie uzyskać niezbędnych próbek. Choć działanie G.P. Glebow było nierozważne, proponuję, żeby pracownicy utrzymujący tu porządek zostali wyposażeni w broń pneumatyczną, dzięki której będą mogli się bronić w razie nagłego wypadku.”
— Treść dokumentu

WystępowanieEdytuj

  • Dokumenty znajdują się w jednym z pomieszczeń w X-18.

  • To trzeci z pięciu akruszy z dokumentami, które trzeba dostarczyć Barmanowi.
  • Z raportu wynika, że strażnicy X18 zachowywali się niewłaściwie wobec obiektów, czym doprowadzali do wybuchów agresji.
  • Na tym etapie badania, zwierzęta oraz ludzie, na których eksperymentowano, byli już prawdopodobnie mutantami.