FANDOM

Raport ze zmiany to przedmiot pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to zestaw dokumentów, w któych zapisany jest harmonogram pracy nad zamykaniem i uszczelnianiem tunelu Prypeć-1. Raport obejmuje cały rozwój pracy od momentu rozpoczęcia odizolowywania tunelu, aż do jej zakończenia oraz zalecenia wysłania tego raportu do przełożonych. Zebranie tej dokumentacji jest kluczowe, w przeciwnym wypadku Azot nie będzie w stanie otworzyć wejścia do podziemi farbryki Jupiter.

Opis w grzeEdytuj

„...18:30 - zakończono szczelne zamykanie wszystkich sekcji tunelu P 1. 19:00 - zakończono szczelne zamykanie drzwi linii kolejowej. Konieczne było ich zaspawanie. 19:45 - zamknięcie drzwi luku transportowego. Obsługa mechanizmu drzwi wymagała uruchomienia zasilania awaryjnego, ponieważ wcześniej odcięto już dopływ prądu do tunelu. 20:00 - warsztat chemiczny rozpoczął wypełnianie tunelu gazem. 22:00 - zakończono działania zmierzające do zamknięcia tunelu, wszystkie dokumenty przesłano do Departamentu 1.”

WystępowanieEdytuj

  • Znalezione dokumenty trzeba przekazać Azotowi, jest to jedno z kluczowych zadań fabularnych.