Reputacja jest zadaniem występującym w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci .

OpisEdytuj

Zadanie można otrzymać po wykonaniu zadania "Nieosiągalny schowek". Dodatkowym warunkiem jego rozpoczęcia jest wyjęcie broni kupionej u Żwawego w pobliżu Sęka . Polega ono na uratowaniu swojej reputacji wśród stalkerów i wyjaśnienia sprawy dziwnego zachowania Sęka.

Sposób wykonaniaEdytuj

Po oskarżeniu przez Sęka broń można mu oddać lub mu zagrozić. Potem można oskarżyć Żwawego o sprzedaż skradzionej broni. Żwawy będzie się bronił, ale jeśli gracz wspomni mu Sęka to ten zaproponuje mu ponowną rozmowę z nim. Okaże się jednak, że zniknął. W tym wypadku trzeba popytać mieszkańców Skadowska i po pewnym czasie dowiemy, że udał się w okolice Żurawi Portowych . Kiedy Gracz tam przybędzie będzie przebywać tam grupa bandytów, która pomyli go z Sękiem i będzie oczekiwać od Diegtiarowa spłaty długu. Zarówno zapłata jak i odmowa będzie się kończyć atakiem bandytów na bohatera. Po ich pokonaniu Sęka można znaleźć na Stacji Janów , bardzo podziękuje on za pomoc i zadanie się zakończy.

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli gracz odda Sękowi broń, nigdy więcej jej nie zobaczy.
  • Można zapłacić Sowie 1000 RU za informację gdzie udał się Sęk po walce z Bandytami. Nie jest to jednak konieczne aby odnaleźć go na Stacji Janów.