FANDOM

Rozbity śmigłowiec znajduje się w Magazynach Wojskowych, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Śmigłowiec uległ wypadkowi najprawdopodobniej na skutek wpadnięcia w anomalię podczas lotu lub z powodu emisji, mógł też zostać zestrzelony, przez żołnierzy którejś z frakcji. Maszyna swego czasu przyciągnęła uwagę Monolitu , pięciu żołnierzy tej frakcji przybyło w pobliże śmigłowca, ustanawiając przy nim mały posterunek. Nie jest jasne dlaczego Monolit zainteresował się śmigłowcem.

OpisEdytuj

Pojazd znajduje się w Magazynach Wojskowych, niedaleko drogi prowadzącej do Bariery. W miejscu gdzie leży śmigłowiec występuje promieniowanie, znajduje się tam również jeden schowek. Teren broniony jest przez oddział Monolitu, który przybył w pobliże śmigłowce w nieznanych powodów. Po wielkiej emisji wokół śmigłowca wystąpiło duże zagęszczenie anomalii elektrycznych. Lokacja ta nie ma znaczenia strategicznego, nie wiążą się z nią także żadne zadania.

  • Żołnierze Monolitu przebywają w pobliżu śmigłowca mimo obecności promieniowania. Prawdopdobnie ich kombinezony zapewniają wystarczająco wysoką ochronę przed tym czynnikiem.