S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Rozbity śmigłowiec to zniszczony Mi-24, na którym grupa Krugłowa wracała do Jantaru spoza Czarnobyla.

W pobliżu śmigłowca panuje strzelanina między Ekologami a Najemnikami. Niedaleko miejsca bitwy w budce przebywa przywódca napastników, Wilczarz. Naprzeciw niego za murowanym płotem znajduje się Profesor Krugłow, którego trzeba uratować. W pobliżu helikoptera może znajdować się kilkunastu Najemników i czterech ocalałych Ekologów. Reszta zginęła w katastrofie lub została zabita przez Najemników.

Postacie ikona.png Postacie[]

Cenne znaleziska.png Cenne znaleziska[]

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Jeśli gracz podejdzie do śmigłowca z prawej strony (od strony wagonów, za którymi później pojawią się Bandyci), to cut-scenka z kamerą latającą wokół śmigłowca nie ukaże się i można od razu dołączyć do bitwy.
    • Jeśli jednak przybędzie do helikoptera później, zwykłą trasą, rozpocznie się przerywnik filmowy. Oczywiście bez potyczek i negocjacji. A jeśli na początku sceny obok gracza znajdują się przeciwnicy, to mogą go zabić, ponieważ będzie on bezradny do końca przerywnika. Czasami przerywnik może się zawiesić i trwać w nieskończoność.
  • Istnieje błąd, gdy Grenadier Najemników zawiesza się w miejscu i nie reaguje na żadne trafienia ani strzały.
  • Zdarza się, że podczas cut-scenki Krugłow i Wilczarz nie będą na swoich pozycjach, ale będą walczyć przy helikopterze. W końcu oboje mogą umrzeć. Niemniej jednak ich rozmowy w radiu będą nadal kontynuowane.

Galeria.png Galeria[]

Advertisement