FANDOM

Rozkaz wewnętrzny nr 423 pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Informacje ogólneEdytuj

Ściśle tajny rozkaz wydany przez Pułkownika Sławina, nakazujacy Jednostce Zabezpieczania Chemicznego nr 423 zapoznanie się z podstawowymi informacjami na temat gazu bojowego oraz procedurami, które miał nastąpić po wydaniu rozkazu 562. W treści pojawia się również nazwisko R. B. Nazareki, który podobnie jak K. S. Wałow miał otrzymać kopię tych dokumentów.

Opis w grzeEdytuj

Ściśle tajne. Rozkaz pułkownika P. P. Sławina.

Zgodnie z tym rozkazem członkowie Jednostki Zabezpieczenia Chemicznego nr 423 mają się zapoznać z następującymi informacjami:

Klucze do pojemnika z roztworem chemicznym Perin B3 znajdują się w posiadaniu pułkownika P. P. Sławina (klucz A) i podpułkownika K. S. Wałowa (klucz B).

Porządek konwoju zaczynając od przodu: Pojazd zastępcy dowódcy jednostki, pojazd eskortujący nr 8, transporter opancerzony nr 1, pojazd transportowy nr 1, transporter opancerzony nr 3, pojazd eskortujący nr 2, pojazd dowódcy jednostki (P. P. Sławina).

Kopie rozkazu mają zostać dostarczone podpułkownikowi K. S. Wałowowi i porucznikowi R. B. Nazarence.
— Treść dokumentu

WystępowanieEdytuj

  • Dokumentacja oraz informacje na temat gazu bojowego mogą być przydatne przy niszczeniu gniazda Pijawek.

Galeria GaleriaEdytuj