FANDOM

Ruiny Wioski w Kordonie to lokacja występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

W roku 2011 w ruinach tych swój obóz założyli Bandyci, skąd mieli wgląd w to co się dzieje w Neutralnej Bazie Samotników. Okazjonalnie przypuszczali oni ataki na stalkerów przemieszczających się główną drogą, zabijając i okradając swoje ofiary. Taki stan rzeczy nie mógł być tolerowany przez Wolnych Stalkerów, którzy byli w stanie wojny z Bandytami, dlatego też Ojciec Walerian zlecił Szramie likwidację tego przyczółka. Najemnik wykonał zadanie, dzięki czemu Bandyci nie niepokoili już więcej stalkerów w tym miejscu.

OpisEdytuj

Są to ruiny domu, bez dachu i północnej ściany, znajdujące się naprzeciwko północnego gospodarstwa. W lokacji tej znajduje się jeden schowek, w skrzynce energetycznej, w drugim budynku. Lokacja zajmowana jest przez grupę Bandytów.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Lokacja ta występuje również w pierwszej części serii, nazwana jest wtedy Obozem Lisa.

CNM Czyste nieboEdytuj

Zadaniem protagonisty jest udanie się na miejsce i wyeliminowanie wszystkich przeciwników. Po załatwieniu sprawy, Szrama musi wrócić do zleceniodawcy i odebrać nagrodę. Bandyci nie pojawią się już więcej w tym miejscu.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Bandyci mogą zostać zlikwidowani przez Szramę wcześniej, ale nie będzie wtedy dostępne zadanie zniszczenia ich obozu.