FANDOM

„Udało mi się załatwić coś w sprawie broni, ten chciwy łajdak sprzeda nam zapasy swojej frakcji.”
— Sęp
Sęp to Najemnik pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Znana historia tego Stalkera rozpoczęła się w centrum Zony, kiedy Najemnicy doświadczali problemów związanych z brakiem żywności, nabojami, bronią i sprzętem, Szakal, lider grupy, poinstruował Sępa, by zaopatrzył Najemników we wszystko, co konieczne. Trzeba było sporo kupić po uczciwej cenie, nie wzbudzając podejrzeń i nadmiernej uwagi. W jakimś odstępie czasu Sęp trafił na Morgana - członka Powinności, który od dawna sprzedawał sprzęt i zgodził się potajemnie zaopatrywać Najemników w broń z tajnego magazynu PowinnościJupiterze. Sęp wówczas poinformował innego Najemnika, Pręgę, że udało mu się zdobyć broń i nawiązać współpracę z Morganem.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Sęp pojawia dopiero wtedy, kiedy wykonaliśmy zadanie Transakcja po stronie Sowy. Po wykonaniu misji i udaniu się do Jupitera Morgan i Sęp postanowili pozbyć się Majora Diegtiariowa, wówczas kilku Najemników zaczaja się na Majora i napada go, po zabiciu wszystkich Najemników Morgan proponuje spotkanie w Magazynie Powinności i danie mu różnych rzeczy w ramach rekompensaty. Po dotarciu na miejsce okazuje się, że jest to pułapka zastawiona przez Morgana i Sępa. Wkrótce obaj giną z rąk Majora Diegtiariowa.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Sęp to postać, która spełnia warunki, aby można było ją spotkać.